Thursday, January 10, 2008

Sugar Ray

På billedet ses Sugar Ray Robinson. Altså maleriet! Det er faktisk en plakat, som Line gav mig i julegave. Det tør svagt antydes, at jeg er meget glad for den. Det oprindelige billede er malet af Jean-Michel Basquiat; my all time favourite. En rigtig 80'er kunstner, så det kan næppe undre nogen at det falder i min smag. De færreste vil nok finde behag i det, men jeg er, som det fremgår, meget begejstret: sådan ser jeg altså faktisk ud i lettere eksalteret tilstand!

2 comments:

Hoover said...

Nu ved jeg så hvordan en sand eksentriker starter med at samle på kunst ;-) Jeg havde jo heller set dig starte en samling sportsvogne. Husker stadig da vi gik i seriøse overvejelser omkring at købe en åben Mercedes fra slut 80´erne. I samme boldgade kan jeg berette, at jeg dette uge har haft lånt en E63 AMG af netop Mercedes. Ikke en videre smuk vogn, men naturligvis den underspillede tyske holdning til at en stationcar godt kan køre 0-100 på under 7 sek :-)

hms said...

Biler... Singapore er ikke lige stedet til den slags fjant. (jeg begynder så småt at varme op til næste indlæg på bloggen, som omhandler hybridbiler og venstrekørsel...)